Α/ΓΕΕΘΑ για τους “συναγερμούς”:”Δοκιμάσαμε το δόρυ και την ασπίδα.Ακολουθούν κι άλλα”

Στο πόδι και σήμερα οι ΕΔ.Μετά από την αιφνιδιαστική εντολή του Α/ΓΕΕΘΑ Μιχάλης Κωσταράκου,όλη η αεράμυνα της χώρας τέθηκε σε κατάσταση συναγερμού,λες και η χώρα δεχόταν επίθεση.

Α/ΓΕΕΘΑ για τους “συναγερμούς”:”Δοκιμάσαμε το δόρυ και την ασπίδα.Ακολουθούν κι άλλα”

Προσθήκη του onalert.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

 Στο πόδι και σήμερα οι ΕΔ.Μετά από την αιφνιδιαστική εντολή του Α/ΓΕΕΘΑ Μιχάλης Κωσταράκου,όλη η αεράμυνα της χώρας τέθηκε σε κατάσταση συναγερμού,λες και η χώρα δεχόταν επίθεση.

Η άσκηση ακολούθησε την ενεργοποίηση της δύναμης ταχείας αντίδρασης της ΠΑ ,πριν από μερικές μέρες. Τι επιδιώκει το ΓΕΕΘΑ μ΄αυτές τις κινήσεις.

Ο ίδιος ο Α/ΓΕΕΘΑ με ένα μήνυμά του στο twitter δίνει μια εξήγηση


Ακολουθήστε το onalert.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις για την άμυνα.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ