Διακομματική “ομερτά” για τα στρατόπεδα!

Διακομματική “ομερτά” για τα στρατόπεδα!

Προσθήκη του onalert.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Η εξαιρετικά λαλίστατη ,για τα θέματα Άμυνας,το τελευταίο διάστημα αξιωματική αντιπολίτευση,σιωπά για το θέμα του κλεισίματος των στρατοπέδων και για το Άργος Ορεστικό ,όπου το Κέντρο Νεοσυλλέκτων παρέμεινε ανοιχτό με παρέμβαση του Προέδρου της Βουλής.

Τι να πει όμως η ΝΔ; Ο υπεύθυνος του τομέα Άμυνας Μαργαρίτης Τζήμας,πρώτος έσπευσε να καταθέσει ερώτηση στη Βουλή για το κλείσιμο του Κέντρου Νεοσυλλέκτων στο Παρανέστι Δράμας,περιοχή που περιλαμβάνεται στην εκλογική του περιφέρεια!

Κατά τ΄ άλλα όλοι κόπτονται για την επιχειρησιακή ετοιμότητα των ΕΔ,τον εκσυγχρονισμό τους και τη μείωση του κόστους λειτουργίας τους!

Ακολουθήστε το onalert.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις για την άμυνα.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ