Εκτός από την εφορία θα μας…τα παίρνει και η στρατολογία!

Εκτός από την εφορία θα μας…τα παίρνει και η στρατολογία!

Προσθήκη του onalert.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Στη τσιμπίδα τη εφορίας οι ανυπότακτοι. 6000 ευρώ θα πληρώνουν όσοι αποφεύγουν να κάνουν θητεία κι αν δεν πληρώσουν δεν μπορουν να έχουν φορολογική ενημερότητα.
Η Κυριακάτικη Ελευθεροτυπία έφτιαξε τον «τιμοκατάλογο» για ανυπότακτους και λιποτάκτες:
*Λιποτάκτες-6000 ευρώ
*Έφεδροι που δεν παρουσιάζονται σε ασκήσεις-1000 ευρώ
*Όσοι δεν ενημερώνουν τα στρατολογικά γραφεία για αλλαγή διεύθυνσης,δηλαδή …όλοι μας- 90 ευρώ.

Ακολουθήστε το onalert.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις για την άμυνα.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ