Κάτι τρέχει με το πτητικό;

Κάτι τρέχει με το πτητικό;

Προσθήκη του onalert.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Κάτι “παίζει” με το πτητικό! Το πάνε για να το παίρνουν μόνο όσοι είναι “μάχιμοι” και πετάνε; Θα γίνουν πιο αυστηρά τα κριτήρια και οι προϋποθέσεις; Λέμε ότι κάτι παίζει γιατί σήμερα δύο εφημερίδες (ΗΜΕΡΗΣΙΑ),(ΕΘΝΟΣ) έχουν το ίδιο ρεπορτάζ που υπογράφει ο συνάδελφος Δ.Βερύκιος. Ρεπορτάζ περί πτητικού και για το ποιοι και πως το παίρνουν. Να το έβγαλε από το κεφάλι του ο Βερύκιος λίγο δύσκολο.Κάποιο…πουλάκι από το ΥΕΘΑ έχει “κελαηδήσει”. Μένει να δούμε αν τα όσα λέει είναι και άποψη του ΥΕΘΑ.

Ακολουθήστε το onalert.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις για την άμυνα.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ