Να τα λέμε κι αυτά! 21 πτέραρχοι μήπως είναι πολλοί;

Άριστες και φιλότιμες οι προσπάθειες των Αρχηγών για το μισθολόγιο αλλά ακόμα δεν έχουν για το ΔΝΤ την καλή μαρτυρία.

Να τα λέμε κι αυτά! 21 πτέραρχοι μήπως είναι πολλοί;

Προσθήκη του onalert.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Άριστες και φιλότιμες οι προσπάθειες των Αρχηγών για το μισθολόγιο αλλά ακόμα δεν έχουν για το ΔΝΤ την καλή μαρτυρία.

Όχι μόνον γιατί δεν κατάφεραν να πείσουν την πολιτική ηγεσία για το κλείσιμο των στρατοπέδων αλλά και για το οξύμωρο ότι το Ανώτατο Αεροπορικό Συμβούλιο διαθέτει 21 Πτεράρχους και η διμοιρία του ΜΛΑΤ διαθέτει 18 σμηνίτες!!! ΕΛΛΑΣ!!! 

Ακολουθήστε το onalert.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις για την άμυνα.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ