Ο Μανώλης Γλέζος και οι …”εμφυλιο-λάγνοι”

Κι όμως κάποιοι αμφισβητούν ακόμη και το Γλέζο

Ο Μανώλης Γλέζος και οι …”εμφυλιο-λάγνοι”

Προσθήκη του onalert.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Η υποδοχή του   Μανώλη Γλέζου από τον Α/ΓΕΕΘΑ   Μ.Κωσταράκο,ήταν μια πολύ καλή και θετική ενέργεια,που άξιζε σ΄ έναν άνθρωπο που έχει γράψει τη δική του ιστορία.

Τα πικρόχολα,κακεντρεχή και φασιστικά σχόλια κάποιων “εμφυλιο-λάγνων” απλά επιβεβαιώνουν την αξία της πράξης του Μανώλη Γλέζου στα νιάτα του.Είναι προφανές ότι κάποιοι στεναχωρήθηκαν που η σβάστικα κατέβηκε από την Ακρόπολη.

 

Ακολουθήστε το onalert.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις για την άμυνα.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ