Πρώτη ομάδα “σκουπιδομάχων” από ΠΝ-Υπάρχουν αντιδράσεις

Η πρώτη ομάδα σκουπιδομάχων συγκεντρώθηκε από το ΠΝ στο Βοτανικό

Πρώτη ομάδα “σκουπιδομάχων” από ΠΝ-Υπάρχουν αντιδράσεις

Προσθήκη του onalert.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

140 άτομα -50 ΕΠΟΠ,50 ναύτες και 40 οδηγούς- συγκέντρωσε το ΠΝ στη βάση του Βοτανικού για να αποτελέσουν τη πρώτη ομάδα κρούσης …σκοπιδομάχων! Οι πληροφορίες λένε ότι υπάρχουν έντονες αντιδράσεις από το προσωπικό και ο διοικητής προσπαθεί να τους πείσει για το κοινωνικό τους ρόλο και αποστολή.

Οι 140 θα βγούν με φορτηγά ιδιωτικά κι όχι του ΠΝ.

Πάντως αντιδράσεις υπάρχουν και σε υψηλά κλιμάκια των Γενικών Επιτελείων.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

500 ΣΤΡΑΤΙΩΤΕΣ ΣΤΟ ΜΕΤΩΠΟ ΤΩΝ ΣΚΟΥΠΙΔΙΩΝ-“ΕΚΤΡΟΠΗ” ΛΕΝΕ ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΟΙ

Ακολουθήστε το onalert.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις για την άμυνα.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ