Στρατιωτικοί κατέθεσαν στεφάνι στο Πολυτεχνείο.Βίντεο

Ο ΣΥΣΜΕΔ κατέθεσε στεφάνι στο Πολυτεχνείο

Στρατιωτικοί κατέθεσαν στεφάνι στο Πολυτεχνείο.Βίντεο

Προσθήκη του onalert.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Αντιπροσωπεία του Συνδέσμου Υποστήριξης και Συνεργασίας Μελών Ενόπλων Δυνάμεων πήγε στο Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο, και στα πλαίσια του εορτασμού της επετείου του Πολυτεχνείου , κατέθεσε στεφάνι,” ως ελάχιστη απότιση φόρου τιμής σε όλους εκείνους που έδωσαν τη ψυχή, το αίμα και τη ζωή τους, κατά τα γεγονότα του Πολυτεχνείου, που έλαβαν χώρα τα ξημερώματα του Σαββάτου της 17ης Νοεμβρίου του 1973, για τη δημοκρατία, την ελευθερία και την αξιοπρέπεια της ανθρώπινης υπόστασης”,αναφέρει σε ανακοίνωσή του ο ΣΥΣΜΕΔ
 

ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ

Ακολουθήστε το onalert.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις για την άμυνα.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ