«Το θέμα είναι…να τρουπώσεις».Η επικοινωνιακή τακτική της Χρυσής Αυγής

“Το θέμα είναι να …τρουπώσεις”,έλεγε ο Κώστας Βουτσάς σε μία από τις πολλές και καλές ελληνικές κωμωδίες που είχε παίξει. Αυτό το …σύστημα,νομίζουμε “παίζει” και η Χρυσή Αυγή.

“Το θέμα είναι να …τρουπώσεις”,στο Κοινοβούλιο και μετά βλέπουμε. Μετά την ατυχέστατη ιστορία του…”εγέρθητω”,τα κορυφαία μέλη της Χρυσής Αυγής επιχειρούν να “βγάλουν” ένα πιο πολιτικό προφίλ προς τη κοινή γνώμη και τους ψηφοφόρους τους.Ειδικά αυτούς που τρόμαξαν με τα στρατιωτικά παραγγέλματα.

Σ΄ αυτή τη τακτική εντάσσεται και η πρόταση μέσω του βουλευτή Η.Κασιδιάρη του ονόματος του Β.Μαρκεζίνη για επικεφαλής μιας κυβέρνησης προσωπικοτήτων,οικουμενικής ή όπως αλλιώς θα ονομαστεί.

Την ίδια στιγμή επιχειρούν να διατηρήσουν ζωντανό το σενάριο του αποκλεισμού τους από τα ΜΜΕ.Το γεγονός ότι τα τελευταία 24ωρα η προβολή της ΧΑ,είναι συνεχής στα περισσότερα ΜΜΕ,δεν πρέπει να μας διαφέγει ,βέβαια.

Οι αποστάσεις που προσπαθούν να κρατήσουν από τον νεοαναζισμό υπερτονίζοντας ότι πρόκειται για κόμμα εθνικιστικό δεν πείθουν,τουλάχιστον μέχρι δημοσίως και κατηγορηματικά καταδικάσουν τον ναζισμό και όσα αυτός έπραξε.

Είναι εμφανές λοιπόν ότι η Χρυσή Αυγή τώρα που …τρούπωσε θέλει να παραμείνει στο Κοινοβούλιο και να παρασύρει κι άλλους αγανακτισμένους ψηφοφόρους στην …αυλή της.

Όμως τώρα τα φώτα της δημοσιότητας για τα οποία επίμονα διαμαρτυρόταν ότι την αγνοούν,έχουν πέσει πάνω της.Και όσο κι αν προσπαθεί λίγους μπορεί να πείσει και πολλούς θα χάσει.

Το δύσκολο τελικά δεν είναι να …τρουπώσεις που έλεγε ο Βουτσάς.Είναι να παραμείνεις “τρουπωμένος”.