Εκπνέει σήμερα η προθεσμία εμβολιασμού και για το προσωπικό των υγειονομικών υπηρεσιών των Ενόπλων Δυνάμεων, που υπηρετεί στα Στρατιωτικά Νοσοκομεία και δεν έχει εμβολιαστεί.
Από 1ης Σεπτεμβρίου – δηλαδή από αύριο – οι ανεμβολίαστοι εργαζόμενοι σε δημόσιες και ιδιωτικές δομές υγείας θα τίθενται σε αναστολή εργασίας. Στις δημόσιες δομές συμπεριλαμβάνονται και τα Στρατιωτικά Νοσοκομεία.
Σύμφωνα με πληροφορίες που αναφέρει η εφημερίδα «Τα Νέα» υποχρεωτικός είναι ο εμβολιασμός και για τους στρατεύσιμους που υπηρετούν στις υγειονομικές δομές των Ενόπλων Δυνάμεων.




