Δύο ταξιαρχίες “βύσματα” υπηρετούσαν στην Αθήνα! Αποκάλυψη-σοκ

Δύο ολόκληρες ταξιαρχίες “ρουσφετιών” υπηρετούσαν σε μονάδες της Αθήνας, την περίοδο που ήταν Αρχηγός ΓΕΣ, ο στρατηγός Κώστας Ζιαζιάς.

Δύο ταξιαρχίες “βύσματα” υπηρετούσαν στην Αθήνα! Αποκάλυψη-σοκ

Προσθήκη του onalert.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Δύο ολόκληρες ταξιαρχίες “ρουσφετιών” υπηρετούσαν σε μονάδες της Αθήνας, την περίοδο που ήταν Αρχηγός ΓΕΣ, ο στρατηγός Κώστας Ζιαζιάς.

Το αποκάλυψε ο ίδιος μιλώντας στο Onalert:

“Θα ήταν παράδοξο να σας πω ότι δεν είχα δεχτεί πιέσεις για ρουσφέτια. Δεν μπορούσα να αντέξω να κυκλοφορούν στην Αθήνα 3917 στρατιώτες, δύο ταξιαρχίες δηλαδή! Στα πλαίσια των δυνατοτήτων μου μείωσα τον αριθμό σημαντικότατα. Μου έλεγαν ρίξε νερό στο κρασί σου! Γι΄ αυτό φθάσαμε εδώ τη χώρα. Επειδή νερώναμε το κρασί μας!”

Κατά τ΄ άλλα οι υπουργοί μας διαβεβαιώνουν για την αξιοκρατεία… 

Ακολουθήστε το onalert.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις για την άμυνα.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ