Έχασε τη μάχη με την Covid-19 στέλεχος των Ενόπλων Δυνάμεων

Πρόκειται για το τρίτο στέλεχος των Ενόπλων Δυνάμεων που χάνει τη ζωή του από Covid-19 από την αρχή της πανδημίας.

ΕΣΠΕΕΞ - θάνατος Λοχαγού

Προσθήκη του onalert.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Έχασε τη ζωή του από επιπλοκές του κορονοϊού στέλεχος των Ενόπλων Δυνάμεων που υπηρετούσε σε Διεύθυνση του ΓΕΣ.

Όπως πληροφορείται το OnAlert, το συγκεκριμένο στέλεχος δεν είχε εμβολιστεί και νοσηλευόταν στο νοσοκομείο μετά τη νόσηση με την Covid-19.

Πρόκειται για το τρίτο στέλεχος των Ενόπλων Δυνάμεων που χάνει τη ζωή του από Covid-19 από την αρχή της πανδημίας.
Αξίζει να σημειωθεί ότι δεν έχουν δοθεί στη δημοσιότητα στοιχεία για την πορεία του εμβολιασμού στο προσωπικό των Ενόπλων Δυνάμεων.
Ακολουθήστε το onalert.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις για την άμυνα.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ