ΙΜΙΑ 20 ΧΡΟΝΙΑ: Οι έφεδροι τίμησαν τους ήρωες με ένα λευκό τριαντάφυλλο

Ιερείς τέλεσαν τρισάγιο και στη συνέχεια όλοι έψαλλαν τον εθνικό ύμνο.

ΙΜΙΑ 20 ΧΡΟΝΙΑ: Οι έφεδροι τίμησαν τους ήρωες με ένα λευκό τριαντάφυλλο

Προσθήκη του onalert.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

 Με ένα λευκό τριαντάφυλλο, και γαλάζια κορδέλα οι έφεδροι τίμησαν και πάλι το πρωί της Κυριακής 31 Ιανουαρίου 2016 τους πεσόντες ήρωες στα Ίμια.

Η ΛΕΦΕΔ ΑΤΤΙΚΗΣ και ο ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΕΦΕΔΡΩΝ ΠΕΖΟΝΑΥΤΩΝ για 2η συνεχόμενη χρονιά διοργάνωσαν εκδήλωση μνήμης στο μνημείο των Ηρώων που έπεσαν στα Ίμια που βρίσκεται στην Πολιτεία (Κοκκιναράς) Κηφισιά οδός Αρεταίου.
Η εκδήλωση ξεκίνησε με τρισάγιο το οποίο έψαλλαν οι ιερείς αμέσως μετά τη Θεία λειτουργία ενώ στη συνέχεια όλος ο κόσμος έψαλλε συγκινημένος τον Εθνικό Ύμνο.

Δείτε τις φωτογραφίες



Ακολουθήστε το onalert.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις για την άμυνα.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ