Τα εκτός έδρας πάνε …υπέρ τρόϊκας;

Στέλεχος των Ενόπλων Δυνάμεων θέτει μέσω Onalert ερώτημα για την καταβολή εκτός έδρας.

Τα εκτός έδρας πάνε …υπέρ τρόϊκας;

Προσθήκη του onalert.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

 Στέλεχος των Ενόπλων Δυνάμεων θέτει μέσω Onalert ερώτημα για την καταβολή εκτός έδρας.

Όπως μας πληροφορεί “τα στελέχη έχουν να πάρουν εκτός έδρας από τον Ιούλιο. Στις 15 Δεκεμβρίου το οικονομικό έτος κλείνει. Να περιμένουν ότι έχουν κάτι να πάρουν ή να υποθέσουν ότι θα πάνε υπέρ τρόϊκας”;

Ποιος μπορεί να στοιχηματίσει ότι δεν θα γίνει το δεύτερο;

Ακολουθήστε το onalert.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις για την άμυνα.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ