Επικοινωνία Αβραμόπουλου με τον τραυματισμένο υπολοχαγό

Ευχές για ταχεία ανάρρωση.

Επικοινωνία Αβραμόπουλου με τον τραυματισμένο υπολοχαγό

Προσθήκη του onalert.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Ο υπουργός Εθνικής Άμυνας Δημητρης Αβραμόπουλος επικοινωνησε τηλεφωνικά με τον τραυματία υπολοχαγό που νοσηλεύεται στο νοσοκομείο του Βόλου. Ο κ.Αβραμόπουλος ευχήθηκε στον υπολοχαγό ταχεία ανάρρωση.

Σύμφωνα με όσα μπόρεσε να πει ο υπολοχαγός αυτό που συνέβη είναι ότι “έσπασε ο πυροσωλήνας και δεν προλάβαμε να έχουμε οποιαδήποτε αντίδραση”.

Ακολουθήστε το onalert.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις για την άμυνα.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ