ΓΕΕΘΑ: Αντιπροσωπεία των ΕΔ της Αρμενίας επισκέφτηκε την Ελλάδα – ΦΩΤΟ

Οι φωτογραφίες της επίσκεψης.

ΓΕΕΘΑ: Αντιπροσωπεία των ΕΔ της Αρμενίας επισκέφτηκε την Ελλάδα – ΦΩΤΟ

Προσθήκη του onalert.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Η ανακοίνωση του ΓΕΕΘΑ

Από 13 έως 16 Μαΐου 2019, αντιπροσωπεία των Ενόπλων Δυνάμεων (ΕΔ) της Αρμενίας, αποτελούμενη από τρεις (3) Αξιωματικούς Υγειονομικού, επισκέφθηκε την Ελλάδα, στο πλαίσιο του υφιστάμενου Προγράμματος Στρατιωτικής Συνεργασίας (ΠΣΣ).

Κατά τη διάρκεια της εν λόγω δραστηριότητας η αντιπροσωπεία πραγματοποίησε επίσκεψη στο 401 ΓΣΝΑ, το 251 ΓΝΑ, τη Σχολή Εφαρμογής Υγειονομικού (ΣΕΥ) και το Κέντρο Αεροπορικής Ιατρικής (ΚΑΙ), όπου συζητήθηκαν θέματα υγειονομικού ενδιαφέροντος. Παράλληλα επισκέφθηκε το Μουσείο Ακροπόλεως και τον ομώνυμο βράχο, το Πολεμικό Μουσείο, το Θ/Κ «ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΑΒΕΡΩΦ» καθώς και το Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος.

Ακολουθήστε το onalert.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις για την άμυνα.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Ο Κυριάκος Μητσοτάκης
ΕΝΟΠΛΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ

Μητσοτάκης στα εγκαίνια της Διεύθυνσης Πληροφορικής και Κυβερνοχώρου του ΓΕΕΘΑ: «Η Ελλάδα θωρακίζεται απέναντι στις κυβερνοαπειλές»

«Πρόκειται για ακήρυκτους πολέμους σε αθέατα πεδία μάχης, εξίσου καταστροφικοί που απαιτούν συνεχή εγρήγορση», πρόσθεσε στη συνέχεια