ΓΕΕΘΑ: Συμφωνία με τη Βόρεια Μακεδονία για την προστασία ανταλλαγής διαβαθμισμένων πληροφοριών

Τι αναφέρει ανακοίνωση του Γενικού Επιτελείου Εθνικής Άμυνας (ΓΕΕΘΑ).

ΓΕΕΘΑ

Προσθήκη του onalert.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Την Παρασκευή 26 Φεβρουαρίου 2021, υπεγράφη Συμφωνία Αμοιβαίας Προστασίας Ανταλλασσομένων Διαβαθμισμένων Πληροφοριών μεταξύ της Ελλάδας και της Δημοκρατίας της Βόρειας Μακεδονίας, όπως αναφέρει ανακοίνωση του Γενικού Επιτελείου Εθνικής Άμυνας (ΓΕΕΘΑ).

Τη Συμφωνία υπέγραψαν ο Διευθυντής του Ε’ Κλάδου του ΓΕΕΘΑ Υποστράτηγος Άγγελος Χουδελούδης, ως εξουσιοδοτημένος εκπρόσωπος της Ελληνικής Κυβέρνησης και ως εκπρόσωπος της Κυβέρνησης της Βόρειας Μακεδονίας ο Διευθυντής της Διεύθυνσης Ασφάλειας Διαβαθμισμένων Πληροφοριών Δρ Stojan Slaveski.

Φωτογραφία αρχείου

Ακολουθήστε το onalert.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις για την άμυνα.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ