Οι μπάντες των Ενόπλων Δυνάμεων παίζουν το “Μακεδονία Ξακουστή” – ΒΙΝΤΕΟ

Θερμό το χειροκρότημα του κόσμου.

Οι μπάντες των Ενόπλων Δυνάμεων παίζουν το “Μακεδονία Ξακουστή” – ΒΙΝΤΕΟ

Προσθήκη του onalert.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

 Στο πόδι βρίσκεται από χθες το πρωί η Θεσσαλονική για τον τριπλό εορτασμό της γιορτής του Αγίου Δημητρίου, της Απελευθέρωσης της πόλης, αλλά και της Επετείου του “ΟΧΙ”, για την οποία θα πραγματοποιηθεί μεγάλη στρατιωτική παρέλαση παρουσία του ΠτΔ.

Στο πλαίσιο των εκδηλώσεων χθες χιλιάδες Θεσσαλονικείς κατέκλυσαν το κέντρο της πόλης απολαμβάνοντας τον υπέροχο καιρό, αλλά και τις διάφορες εκδηλώσεις.

Στην πόλη βρίσκονται οι μπάντες των τριών όπλων των Ενόπλων Δυνάμεων που με τις μουσικές τους δίνουν ξεχωριστό κλίμα.

Μάλιστα, και οι τρεις μαζί έπαιξαν το «Μακεδονία Ξακουστή» αποσπώντας το θερμό χειροκρότημα.

Παρόντες ήταν ο Αρχηγός ΓΕΕΘΑ, Ναύαρχος Ευάγγελος Αποστολάκης, και ο Αρχηγός του ΓΕΣ Αντιστράτηγος Αλκιβιάδης Στεφανής, ο Αρχηγός ΓΕΝ Αντιναύαρχος Νικόλαος Τσούνης και ο Αρχηγός ΓΕΑ Αντιπτέραρχος Χρήστος Χριστοδούλου.

Δείτε το βίντεο και τις εικόνες από το Life-Events.gr:


κεντρική φωτογραφία αρχείου Euokinissi
Ακολουθήστε το onalert.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις για την άμυνα.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Ενημέρωση στην ΑΣΔΙΘ.
ΕΝΟΠΛΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ

Ηλεκτρονικός πόλεμος, παραγωγή drones και διεθνείς συνεργασίες στο επίκεντρο της ΑΣΔΙΘ για το επόμενο εξάμηνο

Η Ανώτατη Στρατιωτική Διοίκηση Θράκης (ΑΣΔΙΘ) παρουσίασε τις δράσεις και τις πρωτοβουλίες που έχουν προγραμματιστεί για τους επόμενους μήνες