Παράδοση Α/ΓΕΕΘΑ! Δεν κατέβαινε με τίποτα η “σημαία Κωσταράκου”!

Ούτε η σημαία του Α/ΓΕΕΘΑ δεν ήθελε να κατέβει από το ΥΠΕΘΑ , κατά τη διάρκεια της τελετής παράδοσης παραλαβής.

Παράδοση Α/ΓΕΕΘΑ! Δεν κατέβαινε με τίποτα η “σημαία Κωσταράκου”!

Προσθήκη του onalert.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Ούτε η σημαία του Α/ΓΕΕΘΑ δεν ήθελε να κατέβει από το ΥΠΕΘΑ , κατά τη διάρκεια της τελετής παράδοσης παραλαβής.

Στη Σχολή Ευελπίδων γινόταν η τελετή παράδοσης και μόλις στο ΥΠΕΘΑ ειδοποιήθηκαν ότι ο νέος Α/ΓΕΕΘΑ Βαγγέλης Αποστολάκης ανέλαβε, άρχισε η διαδικασία υποστολής του “στρατηγικού επισείοντα” και έπαρσης του “ναυαρχικού”. Δηλαδή έπρεπε να “κατέβει” η σημαία του στρατηγού Κωσταράκου και να ανέβει του ναύαρχου Αποστολάκη. Έλα όμως που η σημαία δεν κατέβαινε με τίποτα!

Κατεβλήθησαν …συγκλονιστικές προσπάθειες και χρειάστηκε η …επέμβαση συνεργείου για να κατορθώσουν να κατεβάσουν τη σημαία!

Μέχρι τελευταία στιγμή περιπέτεια η διαδοχή!

Ακολουθήστε το onalert.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις για την άμυνα.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ