Την Τρίτη 24 Οκτωβρίου 2017, πραγματοποιήθηκε, με μέριμνα του ΓΕΕΘΑ, άσκηση εκκένωσης κτηριακών εγκαταστάσεων του στρατοπέδου «ΠΑΠΑΓΟΥ». Σκοπός της άσκησης ήταν η εξοικείωση του προσωπικού στις σχετικές διαδικασίες σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης. Στην άσκηση συμμετείχε το ΥΠΕΘΑ, το ΓΕΕΘΑ, τα ΓΕ και οι Μονάδες που στρατωνίζονται στο Στρατόπεδο «ΠΑΠΑΓΟΥ».



Στρατόπεδο ”ΠΑΠΑΓΟΥ”: Άσκηση Εκκένωσης Κτηριακών Εγκαταστάσεων – ΦΩΤΟ
Πραγματοποιήθηκε, με μέριμνα του ΓΕΕΘΑ, άσκηση εκκένωσης κτηριακών εγκαταστάσεων του στρατοπέδου «ΠΑΠΑΓΟΥ»

Προσθήκη του onalert.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ



