Κι έμεινε ένα Zubr! Τα «κακότυχα» σκάφη από Ρωσία και Ουκρανία που ποτέ δεν έπεισαν

Τέσσερα σκάφη Zubr είχαμε αγοράσει επί Άκη Τσοχατζόπουλου,την εποχή που «όλα τ΄ αγοράζαμε». Δύο από τη Ρωσία,δύο από την Ουκρανία. Οι ναύαρχοι κι αυτό είναι γνωστό, δεν καλοέβλεπαν αυτή την αγορά. Εκτός από τον φόβο της αγοράς από τη Ρωσία ,έλεγαν ότι επιχειρησιακά αυτά τα σκάφη στις καιρικές συνθήκες του Αιγαίου δεν θα μπορούσαν να αποδώσουν τα αναμενόμενα και να μεταφέρουν γρήγορα σημαντικές είναι η  αλήθεια δυνάμεις σε νησιά.

Ως συνήθως δεν εισακούστηκαν και η αγορά έγινε. Οι πρώτες εντυπώσεις δεν ήταν διόλου θετικές ,αφού επρόκειτο και για κάτι πρωτόγνωρο για τους Έλληνες «καπετάνιους» του ΠΝ.

Με το καιρό τα πράγματα μπήκαν σε σειρά και οι ναύαρχοι άρχισαν όχι να υπερασπίζονται την αγορά,αλλά να λένε ότι αν τέλος πάντω συμβεί κάποια πολεμική σύρραξη,θα μπορούσαν αυτά τα σκάφη να είναι …μιας αποστολής και μιας χρήσης,για να μεταφέρουν κόσμο και μέσα όπου χρειαστεί.

Μόνο που άρχισαν και τα προβλήματα συντήρησης και ανταλλακτικών με τους Έλληνες να κατηγορούν τους Ρώσους και αυτούς να κατηγορούν τους δικούς μας ότι προσπαθούν να απαξιώσουν τα Zubr. Έτσι έμειναν τα δύο «δεμένα στο μουράγιο» να κανιβαλίζονται και τ΄ άλλα δύο να πλέουν που και που. Από χθες που πήρε φωτιά το Κέρκυρα, έμεινε το ένα μόνο του. Πόσο επισκευάσιμο είναι το Κέρκυρα; Δύσκολα μπορεί να πει κάποιος,ακόμη.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Έγγραφα-σοκ για TOR M1 και TPQ 37!Οι στρατιωτικοί έλεγαν όχι σ΄όλα για «τα καλύτερα όπλα» του Άκη!


Πόσο μας κοστίζουν οι ΕΔ;Δείτε …το τιμολόγιο!

Κάτι μεταξύ αεροπλάνου και Zubr! Ιστορίες του Ψυχρού Πολέμου.Δείτε το βίντεο.