Α/ΓΕΝ: Το ΠΝ διεκδικεί από την ΕΕ τα 18 εκ. που δαπάνησε για το προσφυγικό

Τι είπε ο Αρχηγός ΓΕΝ αντιναύαρχος Γ. Γιακουμάκης στους δημοσιογράφους

Α/ΓΕΝ: Το ΠΝ διεκδικεί από την ΕΕ τα 18 εκ. που δαπάνησε για το προσφυγικό

Προσθήκη του onalert.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Σε συζήτηση με δημοσιογράφους που είχε  σήμερα ο Αρχηγός ΓΕΝ Αντιναύαρχος Γεώργιος Γιακουμάκης  υποστήριξε οτι το Πολεμικό Ναυτικό θα διεκδικήσει τα 18 εκατομμύρια ευρώ από την ΕΕ, για τις υπηρεσίες που παρείχε το 2015 για τη συνδρομή του στο προσφυγικό.

Όπως ανέφερε ο Α/ΓΕΝ στο ποσό αυτο δεν περί λαμβάνονται τα συσίτια -με τα οποία καθημερινά συντηρούνται 600 άτομα με κόστος 3 ευρώ/μέρα το άτομο – για τα οποία παρέχει κονδύλια ο ευρωπαϊκός μηχανισμός πολιτικής προστασίας. 

Ακολουθήστε το onalert.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις για την άμυνα.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ