Ερωτήματα και παρατηρήσεις για το «ελληνικό ταχύπλοο σκάφος» για τα «βατράχια»

Οι φωτογραφίες του ταχύπλοου σκάφους ελληνικής κατασκευής που δημοσίευσε το Onalert.gr προκάλεσαν μια σειρά ερωτημάτων αλλά και παρατηρήσεων από Έλληνες ειδικούς . Μεταφέρουμε τις απορίες και τις παρατηρήσεις τους οι οποίες πιθανότατα να βοηθήσουν στην εξέλιξη αυτού του σκάφους που προορίζεται για τους βατραχανθρώπους της ΔΥΚ.

•Ποιοι από το ΠΝ συντόνισαν τις ελληνικές εταιρίες ώστε να μπορούν κι άλλες εταιρίες ελληνικές να καταθέσουν επισήμως προτάσεις και παρατηρήσεις;

•Ποιες είναι οι ελληνικές εταιρίες που συμμετέχουν; Έχουν άδεια λειτουργίας; Έχουν ISO; Είναι πιστοποιημένες από το ΥΠΕΘΑ σαν αμυντικές βιομηχανίες;

•Ποια είναι η ταχύτητα του σκάφους;

•Ποια είναι η αυτονομία του;

•Σε πόσα μποφόρ μπορεί να επιχειρεί;

•Έχει πιστοποιητικό από νηογνώμονα; Και αν ναι, τι κατηγορίας;

•Πόσα χρόνια εγγύηση παρέχεται στο Π.Ν.;

•Ποια εταιρία έχει κατασκευάσει το ρομποτικό;
 
•Οι απαιτήσεις που υπάρχουν μέχρι σήμερα μιλούν για φουσκωτό σκάφος δηλαδή με περιμετρικό αεροθάλαμο που θα σχηματίζει U που του προσδίδει δύο βασικά πλεονεκτήματα έναντι των υπολοίπων:

Α. Εφεδρική πλευστότητα (πλεύση σε πολύ άσχημες καιρικές συνθήκες) κατηγορία Β μέχρι 4μ ύψος κύματος, κατηγορία Α πάνω από 4 μέτρα κύματος ποντοπόρο.
Β. Του προσδίδει τη δυνατότητα «ρεσάλτο» πλεύριση πλοίου διότι λειτουργεί σαν αερόσακος, αποσβαίνει τους κραδασμούς