Σαββατοκύριακο σε πλοία του Στόλου! Θα ελλιμενίζονται στον Πειραιά

Πλοία του Στόλου θα ελλιμενίζονται, στο εξής, στο λιμάνι του Πειραιά, ένα Σαββατοκύριακο το μήνα.

Σαββατοκύριακο σε πλοία του Στόλου! Θα ελλιμενίζονται στον Πειραιά

Προσθήκη του onalert.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Πλοία του Στόλου θα ελλιμενίζονται, στο εξής, στο λιμάνι του Πειραιά, ένα Σαββατοκύριακο το μήνα, προκειμένου να δίνεται η δυνατότητα στο κοινό να τα δει από κοντά, όπως ανακοινώθηκε από το Γενικό Επιτελείο Ναυτικού.

Το πρώτο πλοίο είναι η πυραυλάκατος ΔΑΝΙΟΛΟΣ, που θα ελλιμενιστεί στον Πειραιά (στον προβλήτα του ΟΛΠ- κρηπίδωμα 12- είσοδος από Ε-11) την Παρασκευή 7 Φεβρουαρίου και θα παραμείνει έως την Κυριακή 9 Φεβρουαρίου.

Οι ώρες επισκεπτηρίου είναι:

Παρασκευή 7 Φεβρουαρίου 2014 από τις 15.00 έως τις 18.00.

Σάββατο 8 Φεβρουαρίου 2014 από τις 10.00 έως τις 18.00.

Κυριακή 9 Φεβρουαρίου 2014 από τις 10.00 έως τις 18.00.

Ακολουθήστε το onalert.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις για την άμυνα.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ