Τουρκική φρεγάτα αποστρατεύει Έλληνα Αρχηγό Στόλου – Με αφορμή τις «κερκόπορτες στο Αιγαίο»

Ένας Αρχηγός Σόλου είχε αποστρατευθεί -όχι πολύ παλιά- “πληρώνοντας” τον πλου μιας τουρκικής φρεγάτας την οποία δεν “έπιασε” ένα από τα ραντάρ μας. Το ραντάρ είχε πρόβλημα πολύ καιρό,ο Αρχηγός που ήταν αξιόλογος και σοβαρός αξιωματικός είχε κάνει όχι μία αλλά πολλές αναφορές προς την ηγεσία οι οποίες ήταν σε γνώση και της τότε πολιτικής ηγεσίας.

Η τουρκική φρεγάτα φυσιολογικά “πέρασε” από το ραντάρ που ήθελε συντήρηση. Λίγες εβδομάδες μετά ο κύριος υπουργός παρακολουθούσε άσκηση από φρεγάτα του Στόλου,συνοδευόμενος από τον Αρχηγό Στόλου. Ο κύριος υπουργός γύρισε και ρώτησε τον αντιναύαρχο γιατί δεν “είδαμε εγκαίρως τη φρεγάτα” . Και ο αντιναύαρχος απάντησε φυσιολογικά -κατά τη γνώμη μας- “στρατιωτικά και τσεκουράτα: “κι εγώ τι θέλετε να κάνω”;

“Εγώ σας το είπα, σας το ξαναείπα, τον επανέφερα ,το ξαναζήτησα, τι άλλο να κάνω να βγω στις εφημερίδες”; Βγήκε ο Κοσμάς Χρηστίδης είπε αλήθειες κι αυτόν τον αποστράτευσαν

Το γεγονός ότι δεν απάντησε “πολιτικάντικα” του στοίχισε τη θέση του στις επόμενες κρίσεις. Αλλά το “κι εγώ τι θέλετε να κάνω” όσο κι αν σοκάρει ορισμένους ήταν ένα ερώτημα γεμάτο αλήθεια. “Εγώ σας το είπα, σας το ξαναείπα, τον επανέφερα ,το ξαναζήτησα, τι άλλο να κάνω να βγω στις εφημερίδες”; Βγήκε ο Κοσμάς Χρηστίδης είπε αλήθειες κι αυτόν τον αποστράτευσαν.

Τα γράφουμε όλα αυτά ,γιατί όπως ήταν λογικό η χθεσινή αποκάλυψη του Onalert για τις “κερκόπορτες” που έχουν βρει οι Τούρκοι το τελευταίο διάστημα στο Αιγαίο, προκάλεσαν αναστάτωση στο Στόλο , απ΄ όπου λογικά επίσης λένε “τα ΄χουμε πει”. Στην χώρα που ζούμε φαίνεται ότι δεν αρκεί αυτό. Ίσως ,λέμε ίσως αναγνωρίζοντας ότι ζητάμε πολλά θα πρέπει να ακούσουμε και να δούμε και κάποια ή κάποιες παραιτήσεις και γι΄ αυτά τα σοβαρά θέματα. Μήπως ,λέμε μήπως και ταρακουνηθεί το σύστημα και όταν οι στρατιωτικοί χτυπάνε καμπανάκια κάποιος τ΄ ακούσει.

Διαβάστε ακόμη:

«Κερκόπορτες» στο Αιγαίο βρήκε τρεις φορές -τουλάχιστον- το τουρκικό ναυτικό – Τι φταίει;

Θανάσιμος ο κίνδυνος από τα ιμιτασιόν ανταλλακτικά