Τι θα γίνει ο Α/ΓΕΣ,τώρα που φεύγει ο Βενιζέλος;

Τι θα γίνει ο Α/ΓΕΣ,τώρα που φεύγει ο Βενιζέλος;

Προσθήκη του onalert.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Πολλοί είχαν συνδέσει το μέλλον του Α/ΓΕΣ με το αν θα παρέμενε στο ΥΕΘΑ ο Ε.Βενιζέλος. Μόλις έγινε γνωστό ότι φεύγει,πολλοί βιάστηκαν να …ξεγράψουν το Φ.Φραγκούλη.

Θα συμφωνούσαμε αν υπουργός αναλάμβανε ο Πάνος Μπεγλίτης,οι σχέσεις του οποίου με τον Α/ΓΕΣ δεν ήταν παντα οι καλύτερες. Όμως τώρα που όπως όλα δείχνουν φευγει και ο Μπεγλίτης,τα δεδομένα αλλάζουν.

Μην ξεχνάμε ότι ο Βενιζέλος που …τον πάει το Φράγκο, γίνεται σύμφωνα με όσα λέει το ρεπορτάζ,αντιπρόεδρος της Κυβέρνησης. Θα τον ξεχάσει τον αγαπημένο του Αρχηγό;

Το μόνο πρόβλημα για τον Α/ΓΕΣ είναι ότι η κυβέρνηση ,είναι μάλλον απίθανο να …υπάρχει μέχρι τις επόμενες κρίσεις. Εκτός αν αυτές γίνουν τον Αύγουστο. 

Ακολουθήστε το onalert.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις για την άμυνα.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ