“Είμαστε μια ωραία ατμόσφαιρα” – Φωτό από την γιορτή του ΓΕΣ

“Είμαστε μια πολύ ωραία ατμόσφαιρα”.

“Είμαστε μια ωραία ατμόσφαιρα” – Φωτό από την γιορτή του ΓΕΣ

Προσθήκη του onalert.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

“Είμαστε μια πολύ ωραία ατμόσφαιρα”. Οι φωτογραφίες από την χθεσινοβραδυνή εκδήλωση του ΓΕΣ εντός του ΥΠΕΘΑ. Στα νατοϊκά και αμερικανικά πρότυπα ο Α/ΓΕΣ Χρήστος Μανωλάς συνδύασε την τελετή για τα εγκαίνια της νέας πύλης του ΓΕΣ ,με την φωταγώγηση του χριστουγεννιάτικου δέντρου.

Παρόντες ο ΥΕΘΑ Νίκος Δένδιας και οι Αρχηγοί πλην του Α/ΓΕΑ Βαγγέλη Τουρνά που είχε άλλη υποχρέωση.

Τα Χριστούγεννα φέτος είναι πολύ δυσκολότερα. Στην οικονομική κρίση έχει προστεθεί και η πολιτική αβεβαιότητα η οποία επηρεάζει και τις τύχες Αρχηγών . Αν προσθέσουμε τα πολλά και μεγάλα προβλήματα που καλούνται να αντιμετωπίσουν αλλά και την αστάθεια που η Τουρκία προκαλεί στην “γειτονιά” είναι κατανοητό γιατί τα χαμόγελα και στις φωτό είναι λίγο …παγωμένα

Διαβάστε ακόμη:

Βεγγαλικά στο ΥΠΕΘΑ! Τι γιορτάζουν και γιατί;

Ακολουθήστε το onalert.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις για την άμυνα.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ