ΓΕΣ: Φόρος τιμής στους Έλληνες Μουσουλμάνους πεσόντες του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου [pics]

Αναλυτικά η ανακοίνωση Τύπου του ΓΕΣ.

ΓΕΣ

Προσθήκη του onalert.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Την Παρασκευή 17 Μαΐου 2019, πραγματοποιήθηκε στο χωριό Ωραίο του Δήμου Μύκης, Νομού Ξάνθης, εκδήλωση προς τιμήν των πεσόντων Ελλήνων Μουσουλμάνων, ο οποίοι υπηρέτησαν στις Ένοπλες Δυνάμεις, πολέμησαν και σκοτώθηκαν κατά τη διάρκεια των μαχών στο Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο.

Στην εκδήλωση, παρέστησαν ο Διοικητής του Δ΄ Σώματος Στρατού (Δ΄ΣΣ-«ΘΡΑΚΗ»), Αντιστράτηγος Χαράλαμπος Λαλούσης, ο Δημαρχος του Δήμου Μύκης κ. Καπζά Τζεμήλ, βουλευτές, εκπρόσωποι των τοπικών αρχών, αντιπροσωπεία στελεχών και πλήθος κόσμου, ενώ συμμετείχαν επίσης οι απόγονοι των πεσόντων, μαθητές του Δημοτικού Σχολείου Ωραίου και παιδιά του Νηπιαγωγείου, τα οποία με ποιήματα και τραγούδια, αποτίσαν φόρο τιμής προς τους νεκρούς προγόνους τους.

Δείτε φωτογραφίες:

Ακολουθήστε το onalert.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις για την άμυνα.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ