ΓΕΣ: Με εντατικούς ρυθμούς οι εργασίες αποκατάστασης στο ΚΑΑΥ Αγίου Ανδρέα

Με μειωμένη δυναμικότητα θα λειτουργήσει η επόμενη παραθεριστική σειρά.

ΥΕΘΑ - Άγιος Ανδρέας

Προσθήκη του onalert.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

 Με εντατικούς ρυθμούς συνεχίζονται οι εργασίες αποκατάστασης των ζημιών στο Κέντρο Αποκατάστασης Απωλειών Υγείας Αγίου Ανδρέα, όπως ανακοινώθηκε από το ΓΕΣ.

Το ΓΕΣ εκτιμά ότι η επόμενη παραθεριστική σειρά, η έναρξη της οποίας έχει προγραμματιστεί στις 9 Αυγούστου, θα λειτουργήσει με το 1/3 της δυναμικότητας του κέντρου, με σταδιακή αύξησή, ανάλογα με την πορεία αποκατάστασης των ζημιών που έχει προγραμματιστεί.

Το ΓΕΣ διευκρινίζει ότι θα τηρηθεί αναλογική κατανομή, σε όλες τις κατηγορίες των δικαιούχων.

Στο ΚΑΑΥ εκτελούνται αυτή την περίοδο:

  •  Εργασίες από 7 τεχνικά συνεργεία για την αποκατάσταση των φθορών στις εγκαταστάσεις του
  • Εργασίες αποκατάστασης από το ΔΕΔΔΗΕ του δικτύου ηλεκτρικού ρεύματος του λόχου Διοίκησης του ΚΑΑΥ, η λειτουργία του οποίου διασφαλίζει και την εύρυθμη λειτουργία ολόκληρου του Κέντρου. Οι ανάγκες του καλύπτονται προσωρινά με τη λειτουργία ηλεκτροπαραγωγού ζεύγους (Η/Ζ).
Ακολουθήστε το onalert.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις για την άμυνα.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ