Η ορκωμοσία των νεοσυλλέκτων της ΣΤ’ ΕΣΣΟ στη σκιά του κορονοϊού (pics)

ορκωμοσία

Προσθήκη του onalert.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Στις 26 και 27 Νοεμβρίου πραγματοποιήθηκαν οι τελετές ορκωμοσίας των νεοσυλλέκτων οπλιτών θητείας της 2020 ΣΤ΄ ΕΣΣΟ του Στρατού Ξηράς, τηρουμένων όλων των απαραίτητων υγειονομικών πρωτοκόλλων για την πρόληψη της μετάδοσης και διασποράς του νέου κορονοϊού, όπως έγινε γνωστό από το ΓΕΣ.

Σημειώνεται ότι, όπως έχει ανακοινώσει το ΓΕΕΘΑ ,στο πλαίσιο των μέτρων αντιμετώπισης του κινδύνου διασποράς του κορονοϊού, άδεια εξόδου χορηγείται μόνο στους μόνιμα διαμένοντες εντός των ορίων της Φρουράς Υπηρεσίας ήδη υπηρετούντες τη θητεία τους.

Σε όλους τους υπόλοιπους η χορήγηση άδειας εξόδου προς το παρόν αναβάλλεται και θα επανεξεταστεί όταν οι υγειονομικές συνθήκες το επιτρέψουν, όπως ανέφερε η σχετική ανακοίνωση.

Πηγή φωτο: ΓΕΣ

Ακολουθήστε το onalert.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις για την άμυνα.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ