Καταριανοί παρελαύνουν στην Αλεξανδρούπολη για την 25η Μαρτίου! ΒΙΝΤΕΟ

Διμοιρία του Κατάρ παρελαύνει στην Αλεξανδρούπολη.

Καταριανοί παρελαύνουν στην Αλεξανδρούπολη για την 25η Μαρτίου! ΒΙΝΤΕΟ

Προσθήκη του onalert.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Ποιοι “άνοιξαν” την παρέλαση στην Αλεξανδρούπολη; Μια διμοιρία Καταριανών, ήταν το πρώτο στρατιωτικό τμήμα που παρέλασε στην Αλεξανδρούπολη ενώπιον του νέου διοικητή της ΧΙΙ Μ/Κ ΜΠ Υποστράτηγο Παναγιώτη Φαραντάτου.

Η παρέλαση όπως λένε από το ΓΕΣ έγινε κατόπιν δικού τους αιτήματος, “επιβεβαιώνοντας την καλή συνεργασία των δύο χωρών”. Το οπτικό υλικό που θα παρακολουθήσετε προβάλλεται στην 4η Διεθνή Έκθεση Αμυντικού Υλικού (International Maritime Defence Exhibition & Conference – DIMDEX) που
γίνεται στην πρωτεύουσα του Κατάρ και στην οποία βρέθηκαν οι Αρχηγοί ΓΕΕΘΑ και ΓΕΝ Κωσταράκος και Αποστολάκης.

Οι Καταριανοί ως γνωστόν εκπαιδεύονται στην Αλεξανδρούπολη και η παρουσία τους εκεί ενισχύει και οικονομικά την περιοχή. Έτσι δεν το πολυσκεφθήκαμε και πολύ για την παρέλαση γιατί “ο πελάτης έχει πάντα δίκιο” απ΄ ότι φαίνεται.

Ακολουθήστε το onalert.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις για την άμυνα.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ