Παρουσία των Αρχηγών ΕΔ η κοπή της Βασιλόπιτας στο ΓΕΣ [pics]

Την Πέμπτη 20 Ιανουαρίου 2022, πραγματοποιήθηκε η τελετή κοπής της Βασιλόπιτας του Γενικού Επιτελείου Στρατού για το νέο έτος από τον Αρχηγό ΓΕΣ Αντιστράτηγο Χαράλαμπο Λαλούση.

ΓΕΣ

Προσθήκη του onalert.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Την Πέμπτη 20 Ιανουαρίου 2022, πραγματοποιήθηκε η τελετή κοπής της Βασιλόπιτας του Γενικού Επιτελείου Στρατού για το νέο έτος από τον Αρχηγό ΓΕΣ Αντιστράτηγο Χαράλαμπο Λαλούση.

Την τελετή τίμησαν με την παρουσία τους ο Υφυπουργός Εθνικής Άμυνας κ. Νικόλαος Χαρδαλιάς και ο Αρχηγός του Γενικού Επιτελείου Εθνικής Άμυνας Στρατηγός Κωνσταντίνος Φλώρος.

Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης τηρήθηκαν όλα τα ενδεδειγμένα μέτρα προστασίας από την διάδοση της πανδημίας COVID-19.

Δείτε τις φωτογραφίες:

ΓΕΣ ΓΕΣ ΓΕΣ

 

Ακολουθήστε το onalert.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις για την άμυνα.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ