Την Πέμπτη 15 Αυγούστου 2019, πραγματοποιήθηκε ο εορτασμός της Κοιμήσεως της Θεοτόκου στην Ι.Μ. Παναγιά Σουμελά, στο όρος Βέρμιο.
Στον εορτασμό παρέστη η Α.Ε. ο Πρόεδρος της Ελληνικής Δημοκρατίας κ. Προκόπιος Παυλόπουλος, συνοδευόμενος από τον Αρχηγό του Γενικού Επιτελείου Στρατού (ΓΕΣ) Αντιστράτηγο Γεώργιο Καμπά, ο οποίος συμμετείχε στις εορταστικές εκδηλώσεις ως εκπρόσωπος του κ. Α/ΓΕΕΘΑ.








![Στην Παναγία Σουμελά τον δεκαπενταύγουστο ο ΑΓΕΣ [pics]](https://www.onalert.gr/app/uploads/2019/08/5-2-990x660.jpg)



