Στο Πεδίο Βολής Νεοχωρίου την περασμένη Πέμπτη 10 Απριλίου η 3η Μηχανοκίνητη Ταξιαρχία Ρίμινι εκτέλεσε επιχειρησιακή βολή σε συνδυασμό με βολή μάχης ταχείας αντίδρασης.
Το βίντεο -για την καταγραφή του οποίου χρησιμοποιήθηκε ακόμη και drone- δόθηκε στη δημοσιότητα και είναι εκπληκτικό!
Δείτε το:
https://www.youtube.com/watch?v=76VPUhPwdbI&feature=youtu.be&fbclid=IwAR3XPnwgfeNaJ6vRC88TKT01zhc17F6y7Mtnb2Ch6r5nonKe7_IqVG7ByZI




