Τηλεφώνημα για βόμβα σε στρατόπεδο

Γίνονται έρευνες.

Τηλεφώνημα για βόμβα σε στρατόπεδο

Προσθήκη του onalert.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Άγνωστος τηλεφώνησε στο τηλεφωνικό κέντρο του Κέντρο Εκπαίδευσης Τεχνικού στην Πάτρα στις 09:05 το πρωί και απείλησε ότι έχει τοποθετηθεί εκρηκτικός μηχανισμός στα μαγειρεία του στρατοπέδου, ο οποίος θα εκραγεί στις 12:00.

Αμέσως λήφθηκαν έκτακτα μέτρα ασφαλείας, εκκενώθηκαν τα μαγειρεία, ειδοποιήθηκε η Αστυνομία, κλιμάκιο της οποίας ενήργησε έλεγχο και περί τις 10:00 ανέφερε ότι δεν βρέθηκε κάποιο στοιχείο. Προληπτικά αυτή την στιγμή ο χώρος είναι αποκλεισμένος.

Ακολουθήστε το onalert.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις για την άμυνα.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ