“Κάνε Θέε μου κι άλλο σεισμό να μην φύγει το στρατόπεδο” – Τα παράδοξα της αναδιοργάνωσης

Οι αντιδράσεις και οι “καταδρομικές” επιχειρήσεις τοπικών αρχόντων και παραγόντων για να μπει φρένο στην “βελούδινη” και γι΄ αυτό αναποτελεσματική για τις Ένοπλες Δυνάμεις αναδιοργάνωση συνεχίζεται.

“Κάνε Θέε μου κι άλλο σεισμό να μην φύγει το στρατόπεδο” – Τα παράδοξα της αναδιοργάνωσης

Προσθήκη του onalert.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Οι αντιδράσεις και οι “καταδρομικές” επιχειρήσεις τοπικών αρχόντων και παραγόντων για να μπει φρένο στην “βελούδινη” και γι΄ αυτό αναποτελεσματική για τις Ένοπλες Δυνάμεις αναδιοργάνωση συνεχίζεται.

Όπως σημειώνει με μήνυμά του προς το Onalert απόστρατος αξιωματικός “με μία επιστολή που “φωνάζει” ότι έχει γραφεί από στρατιωτικό (άραγε ποιόν) ο Δήμαρχος Λαμιέων προσπαθεί εκμεταλλευόμενος τους πρόσφατους σεισμούς να διατηρήσει (ναι ο Δήμαρχος και όχι κάποια επιχειρησιακή ανάγκη) την ΜΕΡΥΠ στην πόλη του.
Η Στρατιωτική Ηγεσία τόσο στο ΓΕΕΘΑ όσο και στο ΓΕΣ έχουν ατιληφθεί ποιοι ανωτατοι στρατιωτικοί αυτονομούνται και υποθαλπτουν τις αποφάσεις του ΚΥΣΕΑ για την αναδιοργάνωση του Στρατού Ξηράς. Είμαστε σε θέση να γμωρίζουμε ότι πολλά  “χαμόγελα δυσαρέσκειας” και αρκετά  σχόλια γ ίνονται στους διαδρόμους του ΥΠΕΘΑ για τις διάφορες επαφές “αυτών των στρατηγών” .Για να δούμε πως θα αντιδράσει ο κ. Α/ΓΕΣ σε αυτη την ανορθόδοξη τακτική!”

Κι εμείς το ίδιο… 

Ακολουθήστε το onalert.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις για την άμυνα.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Ο Κυριάκος Μητσοτάκης
ΕΝΟΠΛΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ

Μητσοτάκης στα εγκαίνια της Διεύθυνσης Πληροφορικής και Κυβερνοχώρου του ΓΕΕΘΑ: «Η Ελλάδα θωρακίζεται απέναντι στις κυβερνοαπειλές»

«Πρόκειται για ακήρυκτους πολέμους σε αθέατα πεδία μάχης, εξίσου καταστροφικοί που απαιτούν συνεχή εγρήγορση», πρόσθεσε στη συνέχεια