Η καταστροφή της Χιροσίμα σε μια έγχρωμη φωτογραφία

Στις 6 Αυγούστου 1945, οι ΗΠΑ έριξαν μια πυρηνική βόμβα στην ιαπωνική πόλη της Χιροσίμα.

Η καταστροφή της Χιροσίμα σε μια έγχρωμη φωτογραφία

Προσθήκη του onalert.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

 Στις 6 Αυγούστου 1945, οι ΗΠΑ έριξαν μια πυρηνική βόμβα στην ιαπωνική πόλη της Χιροσίμα.

Στον βομβαρδισμό της Χιροσίμα ήταν η πρώτη φορά που χρησιμοποιήθηκαν πυρηνικά όπλα.

Το αποτέλεσμα του βομβαρδισμού της Χιροσίμα ήταν καταστροφικό. Η βόμβα εκτιμάται ότι έχει εξαφανίσει το 90% της πόλης. Μεταξύ του καταστροφικού βομβαρδισμού και των επακόλουθων επιπτώσεων, της δηλητηρίασης απο την ακτινοβολία, πάνω από 100.000 άνθρωποι έχασαν τη ζωή τους στη Χιροσίμα.

Αυτή η φωτογραφία, επεξεργασμένη απο την Μαρίνα Αμαράλ, αναδεικνύει τη συντριπτική καταστροφή της Χιροσίμα αμέσως μετά την επίθεση.

Ακολουθήστε το onalert.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις για την άμυνα.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ