Λαμία: Πάνω από 50 νεοσύλλεκτοι στο ΚΕΥΠ βρέθηκαν θετικοί στον κορονοϊό

Όλοι τους παραμένουν εντός του ΚΕΥΠ σε καραντίνα, όπως προβλέπουν οι αναλυτικές οδηγίες του ΓΕΕΘΑ.

ΥΕΘΑ

Προσθήκη του onalert.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Συναγερμός σήμανε στο Κέντρο Εκπαίδευσης Υλικού Πολέμου (ΚΕΥΠ) στη Λαμία.

Σύμφωνα με πληροφορίες του OnAlert, περισσότεροι από 50 νεοσύλλεκτοι της τελευταίας ΕΣΣΟ βρέθηκαν θετικοί στον κορονοϊό.

Κατά τις ίδιες πληροφορίες, οι νεοσύλλεκτοι αρχικά υποβλήθηκαν σε rapid test και εντοπίστηκαν αρνητικοί.

Ωστόσο στη συνέχεια κάποιοι εξ αυτών εμφάνισαν ήπια συμπτώματα, με αποτέλεσμα ο έλεγχος να επαναληφθεί και να διαγνωστούν θετικοί οι νεοσύλλεκτοι.

Κανείς εκ των 50 και πλέον νεοσυλλέκτων δεν χρειάστηκε – τουλάχιστον προς το παρόν – να νοσηλευτεί.

Όλοι τους παραμένουν εντός του ΚΕΥΠ σε καραντίνα, όπως προβλέπουν οι αναλυτικές οδηγίες του ΓΕΕΘΑ.

(Φωτο Αρχείου)

 

Ακολουθήστε το onalert.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις για την άμυνα.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ