Με το ζόρι να “τακτοποιηθεί” απόστρατος ναύαρχος…

Έναν “ναύαρχο” θέλουν κάπου να τακτοποιήσουν εκεί στην Συγγρού και όλο το “χάνουν” το θέμα .

Με το ζόρι να “τακτοποιηθεί” απόστρατος ναύαρχος…

Προσθήκη του onalert.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Έναν “ναύαρχο” θέλουν κάπου να τακτοποιήσουν εκεί στην Συγγρού και όλο το “χάνουν” το θέμα.

Αρχικά όπως είχε γράψει το Onalert τον προόριζαν για την ΕΑΒ. Κάπου ..χάλασε η υπόθεση και τώρα οι ίδιοι έχουν την άποψη ότι μπορεί να προσφέρει στα ΕΑΣ.

Τίποτα σε …ναυπηγείο δεν υπάρχει; 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Το ΠΝ τιμήθηκε με την βράβευση του Α/ΓΕΝ

Υποναύαρχος σε θέση κλειδί…στην ΕΑΒ; Τι άλλο θ΄ ακούσουμε;

ΠΕΡΙΚΟΠΕΣ: Πίσω στην εποχή Δεκαβάλα! Έλληνες στρατηγοί παίρνουν λιγότερα από Τούρκο ΕΠΟΠ!

Ακολουθήστε το onalert.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις για την άμυνα.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ