Πόρτα – πόρτα, τηλέφωνο – τηλέφωνο από χθες το πρωί η Νέα Δημοκρατία καλεί τους αποστράτους στην συγκέντρωση – ομιλία του Προέδρου τους προς τα εν αποστρατεία στελέχη των Ε.Δ,αύριο το μεσημέρι στα νέα γραφεία της Συγγρού.
Η επίσημη ανακοίνωση – πρόσκληση όμως της ΝΔ μάλον έχει εξοργίσει αρκετούς από τους απόστρατους ιδιαίτερα με την τελευταία φράση ότι κάτι καλύτερο “τώρα τους αξίζει……”. Γιατί όπως οι ίδιοι λένε “ΤΩΡΑ” τους ανακάλυψαν; “ΤΩΡΑ ΤΟΥΣ ΑΞΙΖΕΙ”; Πριν ΔΕΝ τους άξιζε;Και πριν ως γνωστόν ήταν και κυβέρνηση η ΝΔ.
Γιατί έχει εκνευρίσει τους απόστρατους η πρόσκληση για την ομιλία Σαμαρά.

Προσθήκη του onalert.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
