Η ΑΝΕΑΕΔ αγανακτισμένη πάει…συγκέντρωση.

Η ΑΝΕΑΕΔ αγανακτισμένη πάει…συγκέντρωση.

Προσθήκη του onalert.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Το ΔΣ της Ανεξάρτητης Ένωσης Αποστράτων Ενόπλων Δυνάμεων αποφάσισε την συμμετοχή στις εκδηλώσεις διαμαρτυρίας για την ψήφιση του μεσοπρόθεσμου μνημονίου την Τρίτη 28 Ιουνίου 2011.
Με ανακοίνωσή της καλεί “όλα τα μέλη της ΑΝ.Ε.Α.Ε.Δ., όλοι οι απόστρατοι, αλλά και όλοι οι φορείς αποστράτων, να συμμετάσχουν στην συγκέντρωση, χωρίς σωματειακές σφραγίδες ως Απόστρατοι των Ενόπλων Δυνάμεων. Είναι ευκαιρία να δώσουμε ένα ηχηρό παρόν, αποδεικνύοντας έμπρακτα ότι οι στρατιωτικοί δεν περιθωριοποιούνται και δεν απομονώνονται από τα τεκταινόμενα”.
Τα μέλη της ΑΝ.Ε.Α.Ε.Δ. στην περιφέρεια καλούνται να πλαισιώσουν τις αντίστοιχες τοπικές εκδηλώσεις ανά την Ελλάδα.
Τόπος συγκέντρωσης το άγαλμα του Θ. Κολοκοτρώνη έξω από την Παλαιά Βουλή επί της οδού Σταδίου ώρα 10.00.
 

Ακολουθήστε το onalert.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις για την άμυνα.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ