Και οι απόστρατοι στους δρόμους

Και οι απόστρατοι στους δρόμους

Προσθήκη του onalert.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Το ΔΣ της Ανεξάρτητης Ένωσης Αποστράτων Ενόπλων Δυνάμεων αποφάσισε την συμμετοχή της ΑΝ.Ε.Α.Ε.Δ στη συγκέντρωση και πορεία που διοργανώνουν τα τριτοβάθμια σωματεία (ΓΣΕΕ, ΑΔΕΔΥ κ.λ.π.) την Τετάρτη 15 Δεκεμβρίου 2010.
Παράλληλα, η ΑΝ.Ε.Α.Ε.Δ έχει απευθύνει πρόταση για κοινή συμμετοχή στην ως άνω συγκέντρωση, προς όλες τις Ενώσεις, Συνδέσμους, Συλλόγους Αποστράτων των ΕΔ.Σύμφωνα με ανακοίνωση “καλούνται όλα τα μέλη της ΑΝ.Ε.Α.Ε.Δ. αλλά και όλοι οι συνάδελφοι, να συμμετάσχουν στην παραπάνω συγκέντρωση ώστε να δώσουμε ένα ηχηρό παρόν, μαζί με όλες τις άλλες κοινωνικές ομάδες.
Τα μέλη της ΑΝ.Ε.Α.Ε.Δ. στην περιφέρεια καλούνται να πλαισιώσουν τις αντίστοιχες τοπικές εκδηλώσεις ανά την Ελλάδα.
Λεπτομέρειες για τον τόπο και χρόνο της προ-συγκέντρωσης θα γίνουν γνωστές τις επόμενες μέρες.”

Ακολουθήστε το onalert.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις για την άμυνα.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ