Μόνο όσοι παραιτήθηκαν χάνουν το 40% της σύνταξης

Ο ΥΕΘΑ είπε ότι όσοι αποστρατεύτηκαν ή έφυγαν λόγω προβλημάτων υγείας,δεν χάνουν τίποτα από τη σύνταξη.

Μόνο όσοι παραιτήθηκαν χάνουν το 40% της σύνταξης

Προσθήκη του onalert.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Μόνο όσοι παραιτήθηκαν από τις ΕΔ και είναι κάτω των 55 ετών ,κινδυνεύουν να χάσουν το 40% της σύνταξής τους,σύμφωνα με όσα είπε ο ΥΕΘΑ Πάνος Μπεγλίτης ,σε συνέντευξή του στο Real Fm:

“Επειδή κυκλοφορεί έντονα η παραπληροφόρηση ότι θα κόψουμε τις συντάξεις για όλους τους αποστράτους κάτω από τα 55 έτη, θέλω να διαβεβαιώσω όλους τους αποστράτους ότι όσοι έχουν αποστρατευθεί αυτεπάγγελτα με αποφάσεις της στρατιωτικής ηγεσίας ως ευδοκίμως τερματίσαντες τη σταδιοδρομία τους ή λόγω συμπλήρωσης ορίου ηλικίας στο βαθμό ή λόγω συμπλήρωσης 35ετίας ή ακόμα όσοι έχουν τεθεί εκτός στρατεύματος για λόγους υγείας, δεν έχουν να φοβούνται απολύτως τίποτα.  Και το λέω με γνώση του θέματος και θέλω πραγματικά να στείλω αυτό το μήνυμα με την ευκαιρία της συνέντευξής μας”.

Ερώτημα: πόσο συνταγματικό είναι να κοπεί η σύνταξη ακόμη και σ΄ αυτούς που παραιτήθηκαν; Μάλλον καθόλου,αλλά όπως έχουμε πει το Σύνταγμα έχει απο καιρό καταλυθεί.

Ακολουθήστε το onalert.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις για την άμυνα.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Φρεγάτα ΛΗΜΝΟΣ
ΜΙΣΘΟΙ - ΣΥΝΤΑΞΕΙΣ

Μισθολογικό άλμα για τα Στελέχη του Στόλου: Οι αυξήσεις στην πράξη με αναλυτικά παραδείγματα για όσους υπηρετούν σε πλοία πρώτης γραμμής

Οι αυξήσεις, ιδίως για τα νεότερα στελέχη, περιορίζουν το χάσμα με την αγορά εργασίας και βελτιώνουν την ελκυστικότητα της ναυτικής...