“Στάση πληρωμών ” από το ΜΤΣ

Δεν υπάρχει...σάλιο.

“Στάση πληρωμών ”  από το ΜΤΣ

Προσθήκη του onalert.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Σήμερα οι δικαιούχοι του ΜΤΣ θα έπρεπε να εισπαράξουν το Δ΄μέρισμα τους από το Μετοχικό Ταμείο Στρατού. Με ανακοίνωσή του το ΜΤΣ,τους πληροφορεί ότι αδυνατεί να τους πληρώσει και υποστηρίζει ότι καταβάλονται προσπάθειες ώστε να μπορέσουν να βρεθούν χρήματα και να καταβληθεί το μέρισμά τους μέχρι τις 22 Οκτωβρίου! Με απλά λόγια να πειστεί το υπουργείο Οικονομικών και να δώσει τα 35 εκατομμύρια που απαιτούνται. Κάθε διακαιούχος παίρνει από 300 έως 350 ευρώ κάθε τρίμηνο.
Το υπουργείο Οικονομικών επισημαίνει ότι αν δεν βρεθούν δραστικές λύσει δεν μπορεί να δώσει άλλα χρήματα. Ποιες είναι οι δραστικές λύσεις; Η εξής μία:δραστική περικοπή του μερίσματος από 20% και πάνω. Οι στρατιωτικοί δεν το συζητούν καν. Να σημειωθεί ότι στο ΔΣ ρτου ΜΤΣ συμμετέχουν και εν ενεργεία αξιωματικοί οι οποίοι πρέπει να συμφωνήσουν με τέτοιου  είδους λύσεις.

Ακολουθήστε το onalert.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις για την άμυνα.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ