Αν στην κυβέρνηση αναρωτιούνται ακόμη γιατί ακόμη και οι “θεσμικοί” απόστρατοι, αποφάσισαν να βγουν στο δρόμο ,ας ρίξουν μια ματιά στην απόδειξη του ATM. 840 ευρώ η σύνταξη αντιναύαρχου ε.α !
Ο οποίος θα έπαιρνε ακόμη …200 ευρώ αν δεν είχε κάνει το …έγκλημα να πάρει ένα μικρό δάνειο το οποίο τώρα του παρακρατούν.
Στις 9 Μαρτίου εν ενεργεία και απόστρατοι θα διαδηλώσουν στην Αθήνα και αυτό όπως λένε θα είναι μόνο η αρχή.
Τελικά ο Βέγγος ειχε δίκιο οταν είπε “960; Ρωτάς αν τα παίρνει ενας αντιναύαρχος εν ενεργεία;”. Προφητική ατάκα!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
“Μπορούμε και χωρίς τις θεσμικές ενώσεις”! Ένας απόστρατος γράφει για τις κινητοποιήσεις
Απόστρατοι προς Σαμαρά- Παναγιωτόπουλο: “Μας κοροϊδέψατε, βγαίνουμε στο δρόμο”



