Φωτογραφία από το παρελθόν.
Ποιος είναι ο νεαρός χειριστής με τη κάσκα στο χέρι και το ύφος “υγιούς θράσους” που έχουν όσοι είχαν τη τύχη να πετάξουν το αεροπλάνο που λέγεται Phnatom;
Ο νεαερός Phantomas,”έγραψε” πολλές ώρες πτήσεων και τώρα στην αποστρατεία “προσγειώθηκε” στα έδρανα της Βουλής. Όχι με Phantom ,αλλά με τους Ανεξάρτητους Έλληνες του Π.Καμμένου.
Ο εικονιζόμενος είναι ο Γ.Νταβρής, αν δεν κάνουμε λάθος ,μοναδικός ιπτάμενος αεροπόρος στη Βουλή.




