Ο Άδωνις πιστεύει ότι “είναι πολλά τα στρατιωτικά νοσοκομεία” – Έρχεται ενοποίηση

Στη Γεννηματά οι απόστρατοι τη Τρίτη.

Ο Άδωνις πιστεύει ότι “είναι πολλά τα στρατιωτικά νοσοκομεία” – Έρχεται ενοποίηση

Προσθήκη του onalert.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Σε κατάσταση συναγερμού οι απόστρατοι και μάλιστα οι θεσμικοί για τα στρατιωτικά νοσοκομεία. Τα μηνύματα που λαμβάνουν δεν είναι καθόλου ευχάριστα και όλα δείχνουν ότι πάμε για “ενοποίησή” τους. Η οποία θεωρούν ότι έχει αρχίσει μέσω της ενοποίησης κλινικών.

Οι “θεσμικοί” έχουν κλείσει ραντεβού με τη ΑΝΥΕΘΑ Φώφη Γεννηματά το μεσημέρι της Τρίτης, ώστε να διερευνήσουν προθέσεις.

Στο υπουργείο Υγείας πάντως δεν κρύβουν τις απόψεις τους οι οποίες είναι στην γραμμή ότι “οι στρατιωτικοί έχετε πολλά νοσοκομεία”. Συνεργάτης του Άδωνι Γεωργιάδη εξέφρασε αυτή την άποψη σε συνομιλία που είχε με πρόεδρο “θεσμικής” ένωσης. Και βέβαια σήμανε συναγερμός. 

Διαβάστε ακόμη:

Αβραμόπουλος – Γεωργιάδης : τι συζήτησαν για τα στρατιωτικά νοσοκομεία και το ΕΣΥ – ΒΙΝΤΕΟ

Τροπολογία για να ξεχρεώσουν τα στρατιωτικά νοοκομεία

110 νοσηλευτές σε γραφεία πολιτικών


Ακολουθήστε το onalert.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις για την άμυνα.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ