Μαύρα Χριστούγεννα θα κάνουν φαντάροι και μόνιμοι στρατιωτικοί, στο στρατόπεδο Δελαπόρτα και συγκεκριμένα στο 2ο ΤΥΑΔ Πάχης Μεγάρων, αφού εδώ και αρκετό καιρό είναι χωρίς ρεύμα.
Στο σκοτάδι θα παραμείνει η μονάδα υποστήριξης, με τις εγκαταστάσεις των στρατιωτικών σκύλων, τις εγκαταστάσεις πυρομαχικών και όποιο άλλο κτήριο τροφοδοτείται από την ίδια γραμμή η οποία έπαψε να δίνει ρεύμα από τον Νοέμβριο.
1.500 ευρώ, είναι το ποσό που καλείται να πληρώσει η Μονάδα, αλλά από ότι φαίνεται μέχρι να έρθει το επόμενο έτος, θα κάνουν Χριστούγεννα και Πρωτοχρονιά με κεριά αναμμένα. Για θέρμανση δε, έχουν επιστρατεύσει τις σόμπες πετρελαίου.
Ρεπορτάζ: Ελένη Βασιλοπούλου από το Patras Events
Στρατόπεδο χωρίς ρεύμα Χριστούγεννα χωρίς θέρμανση για 1500 ευρώ χρέος!
Μαύρα Χριστούγεννα στο στρατόπεδο Δελαπόρτα.

Προσθήκη του onalert.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ



