Στρατόπεδο χωρίς ρεύμα Χριστούγεννα χωρίς θέρμανση για 1500 ευρώ χρέος!

Μαύρα Χριστούγεννα στο στρατόπεδο Δελαπόρτα.

Στρατόπεδο χωρίς ρεύμα Χριστούγεννα χωρίς θέρμανση για 1500 ευρώ χρέος!

Προσθήκη του onalert.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Μαύρα Χριστούγεννα θα κάνουν φαντάροι και μόνιμοι στρατιωτικοί, στο στρατόπεδο Δελαπόρτα και συγκεκριμένα στο 2ο ΤΥΑΔ Πάχης Μεγάρων, αφού εδώ και αρκετό καιρό είναι χωρίς ρεύμα.
 
Στο σκοτάδι θα παραμείνει η μονάδα υποστήριξης, με τις εγκαταστάσεις των στρατιωτικών σκύλων, τις εγκαταστάσεις πυρομαχικών και όποιο άλλο κτήριο τροφοδοτείται από την ίδια γραμμή η οποία έπαψε να δίνει ρεύμα από τον Νοέμβριο.
 
1.500 ευρώ, είναι το ποσό που καλείται να πληρώσει η Μονάδα, αλλά από ότι φαίνεται μέχρι να έρθει το επόμενο έτος, θα κάνουν Χριστούγεννα και Πρωτοχρονιά με κεριά αναμμένα. Για θέρμανση δε, έχουν επιστρατεύσει τις σόμπες πετρελαίου.
 
Ρεπορτάζ: Ελένη Βασιλοπούλου από το Patras Events 

Ακολουθήστε το onalert.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις για την άμυνα.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ