Συναγερμός στις Ένοπλες Δυνάμεις: Κρούσμα κορονοϊού στο ΚΕΠΒ της Θήβας

Σύμφωνα με πληροφορίες του OnAlert, ο οπλίτης υπηρετούσε σε μονάδα της Αττικής, απ' όπου μετατέθηκε στο ΚΕΠΒ της Θήβας.

Μεγάλο Πεύκο

Προσθήκη του onalert.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Με ακόμη έναν κρούσμα κορονοϊού στις τάξεις τους, βρίσκονται αντιμέτωπες οι Ένοπλες Δυνάμεις.

Πρόκειται για οπλίτη που βρίσκεται στο Κέντρο Εκπαίδευσης Πυροβολικού στη Θήβα.

Σύμφωνα με πληροφορίες του OnAlert, ο οπλίτης υπηρετούσε σε μονάδα της Αττικής, απ’ όπου μετατέθηκε στο ΚΕΠΒ της Θήβας.

Κατά την είσοδό του στο στρατόπεδο θερμομετρήθηκε, καθώς παρουσίαζε ύποπτα συμπτώματα. Μετά την θερμομέτρηση μεταφέρθηκε στο Νοσοκομείο του Στρατοπέδου, όπου και διαπιστώθηκε πως είναι θετικός στον κορονοϊό.

Ο οπλίτης μπήκε στην απομόνωση, στο Νοσοκομείο της μονάδας.

Κατά τις ίδιες πληροφορίες ανιχνεύονται και όλες οι επαφές του οπλίτη στην Μονάδα που υπηρετούσε στην Αττική.

Υπενθυμίζεται πως χθες ο υπουργός Εθνικής Άμυνας, κατά τη διάρκεια τηλεοπτικής συνέντευξής του, ανέφερε πως στις Ένοπλες Δυνάμεις υπάρχουν λίγο περισσότερα από 20 κρούσματα κορονοϊού.

Ακολουθήστε το onalert.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις για την άμυνα.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ