Θετικός στον κορονοϊό στρατιωτικός γιατρός του ΝΙΜΤΣ

ΓΕΣ

Προσθήκη του onalert.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google

Στρατιωτικός γιατρός παθολόγος, που υπηρετεί στο Νοσοκομειακό Ίδρυμα Μετοχικού Ταμείου Στρατού (ΝΙΜΤΣ), βρέθηκε θετικός στον κορονοϊό.

Ήδη ο γιατρός παρακολουθείται, ενώ οι αρμόδιοι έχουν αποδοθεί σε αγώνα δρόμου για την ιχνηλάτηση των επαφών του, όπως ακριβώς προβλέπει το πρωτόκολλο του ΕΟΔΥ.

Σύμφωνα με πληροφορίες, ο αξιωματικός γιατρός παθολόγος του ΝΙΜΤΣ παρουσιάζει ήπια συμπτώματα.

 

Ακολουθήστε το onalert.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις για την άμυνα.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ